Autoturismele Chevrolet Bolt, rechemate în fabrică cu un avertisment important: se pot aprinde ca o torță
Începe să fie din ce în ce mai problematic să deții un Chevrolet Volt. Unele dintre cele mai populare și accesibile autoturisme electrice sunt predispuse să ia foc și nu pare ca problema să afecteze doar modelele produse într-un singur an sau lună.
Este a doua oară când GM anunță rechemarea în fabrică a autoturismelor Chevrolet Bolt, pe același motiv. Tind să explodeze sau să ia foc, în funcție de formularea care îți place mai mult. De această dată, anunțul vizează exemplarele produse între 2017 și 2019 și totul pleacă de la bateriile defectuoase, conform oficialilor companiei.
Ce faci cu Chevy Bolt, dacă nu poți să o duci în service acum
În situația nefericită în care nu te poți lipsi în perioada imediat următoare de autoturismul tău Chevrolet Bolt, GM îți oferă câteva sfaturi pe care ar fi bine să le iei ca literă de lege. În primul rând, nu mai parca mașina în garaj sau în orice spațiu interior, chiar și dacă este vorba de parcarea subterană a unui mall.
Nu mai încărca bateria autoturismului peste 90% și ar fi ideal să nu mai scazi autonomia disponibilă pe bord sub 112 kilometri sau 70 de mile. Nu este o idee bună nici să îți lași mașina nesupravegheată în timp ce se încarcă peste noapte.
Noua rechemare în fabrică vine după un anunț similar din luna noiembrie a anului trecut. La momentul respectiv, au fost chemate 68.000 de autoturisme în service. Tot acum, producătorul recomandă ca posesorii de Bolt să meargă la cea mai apropiată reprezentanță pentru a le fi rulat pe mașină o aplicație de diagnosticare avansată. Software-ul cu pricina ar trebui să-i alerteze în avans dacă urmează să aibă vreo problemă cu bateria.
Pentru context, Hyundai, care își ia bateriile tot de la LG Chem precum GM, a fost nevoită să înlocuiască mai mult de 75.000 de baterii din modelul său Kona EV.